Ahogy az egyéniben is nagyot villantó Robbie Williams visszatért a Take Thatbe, újra jegyeladási rekordokat döntöget a kilencvenes évek népszerű fiúcsapata. Október 29-én például az egy nap alatt eladott turnéjegyek tekintetében állítottak föl új csúcsot a Progress Live-ra eladott 1,35 millió tikettel.

Ahogy az egyéniben is nagyot villantó Robbie Williams visszatért a Take Thatbe újra jegyeladási rekordokat döntöget a kilencvenes évek népszerű fiúcsapata. Október 29-én például az egy nap alatt eladott turnéjegyek tekintetében állítottak föl új csúcsot 1,35 millió eladott tikettel.
Az extrém érdeklődés bedöntötte több jegyiroda internetes oldalát, a Ticketmaster  tetelefonos jegyértékesítése dupla akkora volumenű volt, mint a 2009-es Michael Jackson turnéé a This is it-é . Különösen úgy megdöbbentő ez az adat, hogy a Jackson körútra négyszer akkora volt az érdeklődés a Take That korábbi csúcsát hozó 2008-as Robbie Williams nélküli koncertsorozatára.
"Számítottunk arra, hogy nagy lesz az érdeklődés, de a valóság felülmúlt mindent" - nyilatkozta a Ticketmaster képviselője - "a gazdasági válság most nem számított. Reggel 7.30-ra már minden jegyet eladtunk és akkor még vagy százezer ember állt sorba. Ilyen még sosem fordult elő."
A birminghami Ticket Factory-t is nagy nyomás érte az említett napon, de Will Quekett ügyvezető igazgató szerint munkatársai keményen állták a sarat. A Ticketmaster és a Ticket Factory vezetői nem számítanak hasonló rohamra a közeljövőben, úgy vélik, hogy az extrém nap után sincs szükségük komolyabb internetes fejlesztésre, nem nagyon hisznek abban, hogy hasonló, extrém érdeklődésre számíthatnának a közeljövőben.
A Take That viszont reagált a fejleményekre és tíz újabb állomást adott az eredetileg huszonöt bulisra tervezett turnéhoz.

Take That: mikor még nem borotválkoztak

Az extrém érdeklődés bedöntötte több jegyiroda internetes oldalát. A Ticketmaster telefonos jegyértékesítése dupla akkora volt, mint a 2009-es Michael Jackson-turné (This is it) előtt. Különösen úgy megdöbbentő ez az adat, hogy a Jackson-körútra négyszer akkora volt az érdeklődés, mint a Take That korábbi csúcsát hozó, 2008-as, Robbie Williams nélküli koncertsorozatára.

"Számítottunk arra, hogy nagy lesz az érdeklődés, de a valóság felülmúlt mindent" - nyilatkozta a Ticketmaster képviselője. "A gazdasági válság most nem számított. Reggel fél nyolcra már minden jegyet eladtunk és akkor még vagy százezer ember állt sorba. Ilyen még sosem fordult elő."

A birminghami Ticket Factoryn is nagy volt a nyomás az említett napon, de Will Quekett ügyvezető igazgató szerint munkatársai állták a sarat. A Ticketmaster és a Ticket Factory vezetői nem számítanak hasonló rohamra a közeljövőben, úgy vélik, hogy az extrém nap után sincs szükségük komolyabb internetes fejlesztésre, nem nagyon hisznek abban, hogy hasonló érdeklődésre számíthatnának a közeljövőben.

A Take That viszont reagált a fejleményekre, tíz újabb állomást adott hozzá az eredetileg huszonöt bulisra tervezett turnéhoz, de nem csodálkoznánk, ha további helyszínek is felmerülnének a közeljövőben.

 

A Koncertblog koncertközvetítéseihez Magyarország leggyorsabb 3G-hálózatára van szükség, melyet a Vodafone biztosít számunkra (x).